Toon-en-Linda.reismee.nl

Aangekomen in Siem Reap

Hallo allemaal,

Ik ben in Cambodja! Maar voordat ik vertrok heb ik nogmijn 30ste verjaardag gevierd en(bijna) van iedereen afscheid kunnen nemen. Het is een gek idee om tegen de meeste te zeggen; 'tot over een half jaar'.Waar je zolang naar uitgekeken hebt komt nu ineens dichtbij. En met mijn verjaardag heb ik een mooi geld bedrag opgehaald voor het project hier, iedereen bedankt hiervoor, en natuurlijk voor de overige cadeau's! Ga de komende weken kijken waar ik het bedrag het beste aan kan besteden. Ook vorige week afscheid genomenvan mijn werk, raar om je bureau zo leeg achter te laten.'s avonds gegeten met collega's en overspoeld met cadeautjes.Toon heeft me donderdag naar Schiphol gebracht en het is best moeilijk en spannend om dan alleen de douane door te lopen, maar gelukkig zie ik hem weer over 2 maanden.

Nu ben ik in Siem Reap, nadat ik was geland inPhnom Penh, de hoofdstad van Cambodja, ben ik gelijk inde bus gestapt.Tijdens de busreis van 6 uur naar Siem Reap heb ik al wat van Cambodja kunnen zien, voornamelijk rijstvelden en hutjes op palen, maar vaak vielen de oogjes dicht. In Siem Reap werd ik opgehaald door de organisatie waarvoor ik vrijwilligerswerk ga doen. Ook al kennis gemaakt met de andere vrijwilligers en te horen gekregen wat me allemaal staat te wachten de komende weken. Het wordt echt back to basic.

Na een heerlijk nachtje slapenben ik nu een beetje Siem Reap aan het verkennen, een gezellige stad met vriendeijke mensen. Morgen naar een floating village, ben benieuwd.

Liefs Linda

Reacties

Reacties

Lisette

Hey Linda,


Geniet van je avontuur en wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar alle verhalen!

tot over een half jaar ;-)

Marloes

Hoi Linda!
Goed te horen dat je goed bent aangekomen en kan beginnen aan het avontuur! Klinkt heerlijk, en kan me het ook weer helemaal voorstellen hoe dat gaat allemaal. Geniet van alles in je heen, we volgen je (en straks jullie) op de voet!
Liefs Harald&Marloes

Sieuwert

Hoi Linda,

Goed dat je nog leeft! Ik heb net de notulen voor je uitgetypt, dus daar hoef je niet voor terug te komen :-)

marlies

Hoi Linda,

Fijn dat je goed bent aangekomen en al meteen de eerste indrukken aan het verwerken!!!Je hebt je mede vrijwilligers dus al ontmoet. Als het goed is heb je vandaag je eertse dag erop zitten, ben benieuwd hoe het is gegaan. En heb je al een envelopje open mogen maken, nog niet alles he? Laat gauw weer van je horen.

liefs Marlies

Paul, Lies, Marjolein en David

Hoi Linda,
Begrijpelijk hoor al die emoties rond het vertrek. Fijn dat je goed bent aangekomen. Wij hopen dat je een heel boeiende tijd zult hebben in Siem Reap en gelukkig heb je alweer een paar daagjes kunnen afstrepen voordat Toon komt ; )
Veel liefs van ons allemaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!