Toon-en-Linda.reismee.nl

Tempels van Angkor

Sua's dei,

Hier weer een berichtje uit het zonnige Cambodja.

Vandaag en gisteren de tempels van Angkor bekeken. Dit zijn meerdere tempels die in de periode van het Khmer-rijk van 802 tot 1432 zijn gebouwd. Tijdens deze periode waren er koningen aan de macht die de tempels hebben gebouwd met verschillende doeleinden. Misschien ken je de tempels wel van de film Tomb Raider, die hier gedeeltelijk is opgenomen. De bekendste tempel is de Angkor Wat.

Ik ben heerlijk met een tuk tuk driver op pad geweest en heb in totaal 11 tempels bekeken, die allemaal vrij verschillend zijn. De ene nog indrukwekkende dan de ander. Sommige klein, maar er zaten ook hele grote tempels bij. Jullie moeten de foto's maar bekijken, dan kan je een beetje een indruk krijgen.

Liefs Linda

Marcel en Beatrijs

Hey Linda,
Leuk om je verhalen te lezen, en de foto's te zien. Die leveren een compleet plaatje op van hoe het daar is. Heel veel plezier en succes met je vrijwilligerswerk!

Groetjes van Marcel en Beatrijs

marlies

Hoi Linda,

Mooie foto's weer en wat een namen, zou je die over een half jaar nog weten als ik je zou overhoren ;-)!!!
Doe je trouwens ook uitstapjes met de andere vrijwilligers of ga je elke keer alleen op stap? Veel plezier nog

liefs Marlies

Sander, Angela & Noah

He Lin,

Leuk om je verhalen te lezen. Mooie foto's ook!
Zo te lezen heb je het erg naar je zin.
Veel plezier nog en we blijven je volgen hier in NL.

Liefs van ons