Toon-en-Linda.reismee.nl

De muis heeft onze pepernoten opgegeten op Langkawi

Selamat siang,

Irene had heel lief vanuit Nederland een zakje pepernoten meegenomen, om zo hier in Maleisie een beetje het Sinterklaas gevoel te krijgen. Irene had al eerder een muis in onze kamer gezien, maar toen we 's middags terug kwamen van ons toertje zag ze hem weer. De jongen van het hotel kwam net in de gang langs en we vertelde dat we een muis hadden gezien. De jongen ging samen met de schoonmaakster opzoek naar de muis en ze waren gelukkig net zo panisch voor de muis als wij. Maar ze kregen hem niet te pakken en stelde dus voor dat wij van kamer zouden wisselen. Toen we de spullen aan het inpakken waren kwamen we erachter dat de muis het voorzien had op onze pepernoten en het zakje al had open geknaagd, dus helaas de pepernoten en de muis bleven achter in de kamer en wij hadden weer een schone nieuwe kamer zonder muizen. En onze nieuwe kamer heeft een aparte afvoer voor de wastafel, deze houdt namelijk net iets boven de vloer op, dus als wij onze tanden hebben gepoetst staat de hele badkamer weer blank. Maar ons hoor je niet klagen, want we hebben geen muis meer gezien.

Verder zijn we aardig vakantie aan het vieren hier op het eiland Langkawi. Het is echt zo'n tropisch eiland zoals in de vakantiegidsen, blauw water enwitte stranden met palmbomen. We hebben gegeten aan het strand,verse visvan de bbq en cocktails gedronken, wij vermaken ons dus wel.Om toch nog iets meer van de omgeving te zien dan alleen het strand hadden we een toertje geboekt langs verschillende eilanden met nog meer palmbomen, en we konden zwemmen in een meer wat onze vruchtbaarheid verhoogd. Ook hebben we arenden gezien die hier veel voorkomen.Na het eilandhoppen hadden we een taxi chauffeur die ons het eiland overreed naar de mooiste plekjes. Zo hebben we een prachtige waterval bezocht en zijn we met een kabelbaan naar het hoogste punt van het eiland geweest waar we uitzicht hadden over alle kleine eilandjes. Ook hebben we gezien hoe ze hier in Maleisie batik maken. Maar we hebben het vooral rustig aan gedaan hier, ook weer een keer lekker uitgeslapen, daar waren we wel aan toe na al dat reizen.

Morgen gaan we de tas weer inpakken voor Borneo.

Liefs Irene en Linda

Margreet

Wat een stoute muis is dat toch!!!! Zonde van de pepernoten.

Geniet maar lekker even van je rust, voordat je de rest van het avontuur tegemoet gaat.

Groetjes
Margreet

Vivianne

hoi linda en irene,

wel gek hoor, jullie zien er lekker gebruind en verbrand uit en hier zitten we met een dik pak sneeuw...
geniet ervan!

liefs Vivianne

marlies

Dat is dan ook fijn zo'n muis!!! Gelukkig een nieuwe kamer gekregen.
Nog veel plezier samen en gentiet ervan

liefs Marlies

marlies

ik bedoel natuurlijk 'geniet' ervan (hihi)

San

Ha Irene en Linda!

Leuk om zo die verhalen te lezen van jullie.
Denken jullie nog een beetje aan ons terwijl wij aan het werk zijn in het koude NL? Vast niet!
Geniet ervan daar he?

kus san

Martijn

Wow! wat een prachtig gezicht. Er mist nog 1 ding maar die komt er snel aan ;-).

Heel veel plezier en geniet er nog even van met z'n 2-en.